Een mooi idee valt of staat met goede looks. Gelukkig heeft bold een neus voor stijl. In alle ontwerpen, on- en offline, staan herkenbaarheid en duidelijkheid centraal. Oftewel: we maken een toffe huisstijl (of trekken de bestaande door) en maken info visueel.
online
Social media, webpagina’s, infographics, documenten, video’s en visuals… De grafisch ontwerpers van bold springen bij iedere opdracht uit de startblokken – er valt altijd wel iets te designen. Bij al deze ontwerpen houden we rekening met de kleuren, typografie en stijlelementen van de organisatie of het bedrijf.
pop it spellen
Met behulp van deze kaartjes kunnen jongeren makkelijk in gesprek gaan met beleidsmakers en experts, wat vinden zij belangrijk? Dit kaartspel is ontwikkeld door bold en deze versie heeft zelfs een duurzamer doosje!
european youth festival
Het European Youth Festival stond geheel in het teken van wat je als jongere in Europa kan betekenen. Daar wist Kiki (bold 7) wel raad mee. Ze maakte de huisstijl voor dit online event. Ultieme festivalvibes? Check. Kleuren die van je beeld spatten? Check. Eigen foto's? Check!
#doemijdiemelder
Tja, die CoronaMelder-app... Hoe werkt die eigenlijk? Heeft 'ie eigenlijk wel nut? Zuigt 'ie je telefoon niet veel te snel leeg? Goede vragen. We beantwoordden ze in een videoserie. Inclusief gelikte huisstijl uiteraard. Kiana en Kirsten (bold 6) toverde de mooiste collage-elementen tevoorschijn en bezorgde de serie een kek sfeertje.
beeldbank
Op onze socials maken we graag gebruik van terugkerende en herkenbare rubrieken. Shareable, ook nog. Voor ‘5 tips’ schoten we een goed gevulde beeldbank in onze huiskleuren die we voor posts kunnen gebruiken. Jurel (van bold 5) was chef beeldbank. Heeft ze leuk bedacht, vind je niet?
offline
Offline media? Tuurlijk. Denk aan merchandise, flyers en posters. Of aan alles wat er bij de organisatie van een evenement komt kijken: bewegwijzering, inschrijflijsten, programmaboekjes… Been there, done that.
VER_nieuw
Voor de terugkerende evenementen VER_nieuw en VER_diep bedachten we het hele concept van A tot Z. We zetten stijlvolle kleuren bij elkaar, creëerden een herkenbaar beeld en dachten mee over praktisch gebruik van materialen tijdens het evenement. Naamkaartjes, bijvoorbeeld.